En toen..nog maar een paar nachtjes slapen... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Anne-Els - WaarBenJij.nu En toen..nog maar een paar nachtjes slapen... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Anne-Els - WaarBenJij.nu

En toen..nog maar een paar nachtjes slapen...

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anne-Els

23 Mei 2008 | Australië, Sydney

Voor de derde keer dat k n poging doe om een berichtje te plaatsen!

Mijn avonturen tijdens het zeilen... Helaas hadden we niet heel veel wind tijdens onze tocht van 3 dagen, 2 nachten.. Al met al een geweldige ervaring en een fijn verblijf op de Condor. De Condor (naam van de boot) is een sportieve zeilboot en biedt plek aan 26 personen..exclusief 2 personen crew en een schipper. Zo is deze ook ingericht, erg eenvoudig maar van alles voorzien.. Tijdens het zeilen zijn we op diverse plekken gestopt onder andere om te snorkelen, het witte strand te bezoeken, en om te genieten van de mooie zondsondergang (slaapplek). De 2de nacht heb k mijn slaapplek binnen verruild voor een slaapplek onder de sterrenhemel! Wat een bijzondere ervaring!

Na nog een nachtje op Arlie Beach (hechtingen verwijderd) vertrokken naar Magnetic Island. Een mooi eiland! Hier heb k voor het eerst kennisgemaakt met de koala en ben k op de foto gegaan met een kroko en een slang.. Inmiddels ben k nu op Mission beach en ben k vandaag gaan raften. Wat is dat gaaf zeg!! Zowel in de boot als drijvend over het water de 'mighty Tully river' trotseren.. Foto's volgen zo snel mogelijk!

Morgen de bus naar Cairns. vanuit daar ga k naar Cape Tribulation...regenwoud en stranden.. Onder andere ga k hier nog Jungle Surfen en paardrijden..ben benieuwd!

De tijd vliegt voorbij...k hoef nog niet perse naar huis... Een nieuwe uitdaging staat daar echter op me te wachten!

Lieve mensen...bedankt voor de berichtjes vanuit allerhande hoeken... Het blijft leuk om ze te krijgen.. Dank je wel!

Tenslotte update van mn knie: het gaat goed! Dus geen zorgen!

Liefs AE

• 23 Mei 2008 - 12:42

Martha:

Hoi Anne-Els,
    Prachtig,geweldig, mieters. Wat een geweldige avonturen beleef jij. Goed om te lezen dat het met je knie weer beter gaat. Geniet nog dubbel van de dagen die je nog hebt.

Tante Martha

• 23 Mei 2008 - 13:08

Alex:

How's the english mate. Are you coping with it alright? You know what a 'dunny' is, and a 'banana bender'. And I reckon there's a chance you might've even got 'bogged' out there on the sand in those 4wd's? Been past the 'bottle-o' maybe and knocked back few 'coldies', maybe had to head into the bush for a bit of a 'technicolour yawn', or otherwise known as a 'chunder'? given any 'blowies' the old 'aussie salute'? Sound's like you're having a 'beut' of a time any way!!!

• 23 Mei 2008 - 13:22

Marjolein:

Wat een verhalen en avonturen......heel gaaf!! Wat zal jij blij zijn dat je dit gedaan hebt..heldje!!

Denk dat je vol zelfvertouwen aan je nieuwe uitdaging hier begint.....maar nu nog niet!!
    Geniet ervan meiss....see you soon!

Kusz

• 23 Mei 2008 - 15:07

Ger Tosserams:

Hoi Anne/Els, Wat een belevenissen allemaal, volgens mij kunje er wel een boek over schrijven. Maar geniet maar met volle teugen van de dagen die je nog hebt.
    xxxmam

• 23 Mei 2008 - 20:41

Minka:

He bikkel.
    Zorgen om jou? Niet nodig zo te lezen.
    Zorgen of je wel terug gaat komen ........ ehhhhhhhhhh ......
    Wij zijn allemaal heel blij voor je en genieten via je foto's en verhalen een beetje met je mee.
    Het is aftellen nu, dus ga nog even helemaal uit je dak!!!!

Groetjes van de hele Kronkel-bende.