Morgen op weg naar Rainbow Beach... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Anne-Els - WaarBenJij.nu Morgen op weg naar Rainbow Beach... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Anne-Els - WaarBenJij.nu

Morgen op weg naar Rainbow Beach...

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anne-Els

10 Mei 2008 | Australië, Sydney

Plannen zijn gewijzigd...Het blijkt dat het huren van een auto niet zo moeilijk is...wel als het gaat om een 'one way' en om een 4wd die over de stranden mag...daarom morgen met de bus naar Rainbow Beach om daar verder met de auto de stranden en het natuurpark te verkennen.. Hoop dat dit gaat lukken..daarover later meer!

Vanmorgen heb k de verhuiswagen ingeladen om deze weer uit te pakken in een ander Hostel.. Helemaal blij! Nu geen papiertjes van (je snapt het wel) op de grond...fijn is dat!

Vanmiddag per boot Brisbane verkend. Brisban is niet heel bijzonder zo'n 1,5 miljoen inwoners, hoge gebouwen en er is erg weinig te doen.. Feesten kun je hier wel, vooral op zaterdag avond natuurlijk.. K ben benieuwd, al zal het n rustige avond worden, omdat morgen op tijd de bus weer vertrekt naar Rainbow Beach...

De komende dagen zal het waarschijnlijk wat lastiger zijn om een berichtje achter te laten...omdat k 'on the road' ben...:)

• 10 Mei 2008 - 09:11

Carolien :

hey anne-els!

Super om je verhalen te lezen en je foto's te zien! Echt gaaf wat je daar allemaal meemaakt! Geniet ervan :D

groetjes carolien & marco

• 10 Mei 2008 - 10:39

Kamergenoot :P:

Hoi Anne-Els,

Ik dacht hetzelfde over Brisbane, ben wel een paar uitgeweest op leuke plekken. Zit een leuke Irish-Pub met livemuziek vlakbij het centrum :D. Het duiken was erg vet, heb met schilpadden gedoken, erg gaaf!

Groetjes,

Arnout

• 10 Mei 2008 - 12:09

T. Martha:

Hoi Anne-Els,

Wat beleef jij mooie avonturen.Zo te horen en te zien geniet je ook. Geweldig.
    Groetjes.Tante Martha

• 10 Mei 2008 - 13:10

Ger Tosserams:

Ha schat,

Kregen zojuist een kaartje van Inge Lenders ze heeft een dochter gekregen ze heet Noortje.

xxxxmam

• 11 Mei 2008 - 18:35

Laura En Marc:

Bah, wat een "vervelende" verhalen en foto's allemaal, we zijn helemaal niet jaloers...
    Vooral blijven genieten enne...heb je al sate gegeten?!

Liefs,
    Marc en Laura

• 11 Mei 2008 - 20:43

Herman En Jeannette:

hai meissie.
    terug uit markelo evne de mail door gelezen wat fijn dat je het naar je zin hebt. hier is alles oke. morgen gaan we 12 dagen naar kreta. en zullen dan je berichten even moeten missen. maar misschien kan karl ons vertellen hoe je dat via een internetcafe kunt doen. je weet dat wij en een pc er niet twee zijn. ook groetjes van joyce en frank. die houden wij wel op de hoogte eenals marielle. heeeeeel veeeeeeeeeeeel jiefs van ons.

• 15 Mei 2008 - 17:11

Ome Jan/tante Joze:

Het bevalt je zo te zien erg goed aan de andere kant van de wereld Als je een leuke Australiër tegen komt breng hem maar mee,heeft Alex ook compenie.Veel plezier nog en pas goed op jezelf