Op naar Cape Tribulation! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Anne-Els - WaarBenJij.nu Op naar Cape Tribulation! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Anne-Els - WaarBenJij.nu

Op naar Cape Tribulation!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anne-Els

24 Mei 2008 | Australië, Cairns

Hi mates,

Alex mate..k mag dan nu wel bijna een maand in Australie verblijven en k kan zeggen dat mijn engels der al aardig op is vooruit gegaan. Ben echter nog niet op de hoogte van alle kreten zoals jij ze daar nu even uitgooit... Ga mn best dat voordat k terug ben k begrijp wat je bedoelt! Het is een geweldig land Alex, jouw land, en dan ben k nog niet eens in Melbourne geweest. Over Melbourne hoor k tijdens mijn reis trouwens alleen maar positieve geluiden!

Vandaag aangekomen in Cairns...Cairns ligt dicht bij de Great Barrier Reef...hier volop mogelijkheden om te snorkelen en te duiken.. Als mn knie helemaal goed was had k best een duik willen wagen... Nu mag k morgen erg vroeg opstaan om de bus te nemen naar Cape Tribulation en de Daintree. Het oudste regenwoud van de wereld. Maken een rit over de Captain Cook Highway en zullen daarna een wandeling doen in het regenwoud, een lunch, een cruise over de Daintree River op zoek naar krokodillen en andere dieren die in het wild leven. Met nog een paar stops komen we aan het eind van de middag aan bij Cape tribulation Beach en zal k gaan overnachten in het Beach House. De ander 2 dagen worden ingevuld met Jungle surfen en het paardrijden... Vooral relaxen dus en genieten van het regenwoud met daaraan de stranden..

Het weer wordt een beetje minder hier das wel jammer...beetje cloudy.. Hoop dat het zonnetje zich nog even laat zien de komenden dagen!

K ga mn tas pakken...kan alleen een kleine rugzak meenemen! En dan mn bedje in! Wist niet dat het best vermoeiend kon zijn beetje vakantie houden!

Lieve mensen...tot snel!

Liefs

• 25 Mei 2008 - 07:36

Inge:

Ha Anne-Els,
    Wat een avontuur!!! Geniet van je laatste dagen. Kijk een beetje uit in de jungle, he? Ook een dikke knuffel van Janneke ("is det Annes-Els?") en de rest. Tot gauw.
    Groetjes en veel liefs, Inge

• 25 Mei 2008 - 11:57

Martha:

Nog een paar nachtjes, zo ben jij met één nachtje begonnen,dan ligt je weer heerlijk in je eigen bed. Nog na te
    genieten van jou avontuur en droom. een fijne reis terug.

Tante Martha

• 25 Mei 2008 - 16:27

Myrthe:

De tijd gaat erg snel zeg. Alles wat je doet lijkt me super!!
    Heb alles weer even gelezen en ben weer helemaal up to date. Kan me het allemaal niet zo goed voorstellen dus hoop dat je veel foto's hebt gemaakt.
    Hier gaat de tijd ook erg snel. Erg druk. Maar met iedereen is het ok.
    Het duurt nog maar even en dan zien we elkaar al weer. Gek zeg!(maar wel heeeeel fijn!!!)
    Geniet nog even volop van alles wat je ziet, doet en mee maakt!!!

Dikke kus en Knuffel, ook van Michel..

• 25 Mei 2008 - 18:06

Herman En Jeannette:

hai meissie.
    vannacht zijn we terug gekomen uit kreta. karl heeft ons natuurlijk opgehaald. we hebben het reuze naar ons zin gehad. prachtig weer gehad zo'n gemiddeld 27 graden.maar onze belevenissen hoor je nog wel. fijn dat je het naar je zin hebt en dat je vriendenclub zo met je meeleeft.over een paar dagen ben je alweer terug, wat is het dan toch nog snel gegaan neem aan voor jou helemaal.ga nu eerst je foto's bekijken op jouw side.
    heel veel liefs en een dikke knuffel van ons

• 26 Mei 2008 - 08:17

Thirza:

He, is de maand alweer bijna voorbij??? Ik sluit me aan bij Myrthe, zo moeilijk voor te stellen dat jij daar al die avonturen aan het beleven bent. Dus ik hoop ook op veel foto's. Ik zie je snel weer!!!
    Dikke zoen