En toen...... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Anne-Els - WaarBenJij.nu En toen...... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Anne-Els - WaarBenJij.nu

En toen......

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anne-Els

17 Mei 2008 | Australië, Sydney

Ha lieve mensen,

Bedankt voor alle leuke, lieve en soms ook wel handige berichtjes :)...doet me goed!

En hoe ist hier? Waar zal k beginnen.. Volgens mij ben k blijven hangen bij het 'scooter' avontuur... En het was mn n avontuur! Genietend van de prachtige omgeving en na het vrij plotseling remmen van mn voorganger ben k door mn eigen schrik reactie op mn gezicht gegaan...nu niet op zand maar op asfalt...En dat ging toch een stuk harder.. De rit afgemaakt en daarna met de bus naar Hervey Bay waar k toch maar even langs een huisarts ben gegaan. Met als gevolg 3 hechtingen binnenin mn knie en 3 er bovenop.. De arts kon mn knie bot zien, dat was niet zo best.. Met de nodige zorginstructies naar het Hostel.. Niet zwemmen..en over 7 dagen hechtingen eruit! Een blijvend aandenken aan Australie..:) Met de pijn valt het nu wel mee...dezelfde avond heb k er wel goed last van gehad en heeft mn lieve roommate voor wat sterkere pijnstilling gezorgd! Daardoor heb k redelijk kunnen slapen... De volgende morgen stond immers de 4w drive tocht op Fraser Island op het programma en dat wilde k toch echt niet missen!
En terecht dat k dat niet wilde missen...Vanuit het Hostel zijn we vertrokken met 3 auto's (in mn auto een groepje van vijf personen, das vrij uniek meestal is het rond de tien persnen of meer)boodschappen doen in de dichtsbijzijnde supermarkt en daarna met een boot naar het eiland... Geweldig was het..mooie natuur, regenwouden, prachtige meren en stranden... Helemaal super! Kamperen in tentjes op n plek waar je verder niemand dan je eigen club kunt zien...hmmmmm.... Ben in de auto gaan slapen..was beter te doen met mn knie... Heb zelf ook nog n stukje gereden...beetje moeizaam ging het maar geweldig leuk om te doen, vond het wel aardig stoer! En ja..de dingo's hebben we ook gezien.. Helaas was het voor mij niet mogelijk om alle wandeltochten mee te doen... Het gaf me wel de tijd om ff te relaxen, na te denken en vooral om te genieten van de zee, de stranden en de mooie zonsondergangen! Gister zijn we teruggegaan naar het Hostel...douchen heerlijk!

En toen...tijd om verder te gaan dezelfde avnd nog! Dag zeggen tegen mn roommate (na het n tijdje samen reizen zijn we nu weer allebei onze eigen weggegaan, roommate vond het gezellig met jou) mn tas pakken om met de nachtbus naar Arlie Beach te reizen.. Al gaat de tijd snel in n nachtbus...voelde me toch aardig brak naar een reis van 12 uur! Vandaag relaxen en me voorbereiden op de dag van morgen! JOEHOE...zeilen Witsundays..toch van 3 dagen, 2 nachten! Vanaf dinsdag ben k weer in de lucht!

Tot snel! liefs ae

  • 17 Mei 2008 - 08:46

    Am:

    ha zus,
    is dat rainbow beach? prachtig! Wat is nu echt door australie reizen zonder de plaatselijke doktoren te hebben ontmoet niet!? hehe, nou hoop dat je knie snel beter wordt en je nog volop kan genieten van al het moois! please doe dat!
    xxam

  • 18 Mei 2008 - 12:18

    T.Martha:

    Is dat even schrikken toen ik het begin van het verhaaltje las. Gelukkig dat je er zo over denkt, maar het moet niet gekker worden. Zorg goed voor je zelf zodat wij je weer heelhuids terug zien. Ik vind het prachtig om te horen hoe geweldig jij het hebt. Je bent een kanjer. Hier is het allemaal goed. Ik ben gisteren met Nicole naar Tilburg geweest om te winkelen. Het was heel gezellig,ondanks het slechte weer. Anne-Els heel veel groetjes en ik volg je op de voet zodat ik ook de reis een beetje meemaak.
    Tante Martha

  • 18 Mei 2008 - 19:19

    Inge En Familie:

    Ha Anne-Els,
    Geweldig die verhalen van jou! Wat een avontuur! Ik heb nu eindelijk even tijd om even op internet te kijken naar jouw site... Hier staat het leven in het teken van flesjes, luiers, kraamvisite en zo. Ook heel leuk, maar anders... Heb je mijn msm-berichtje ontvangen? Nou, amuseer je en geniet van deze geweldige tijd!!!
    Groetjes en liefs, Inge en Michiel
    Dikke XX Janneke en Noortje

  • 20 Mei 2008 - 14:59

    André Vallen:

    Hallo Anne-Els,

    Via je vader kom ik aan je contactgegevens! Maak een een mooie tijd van dan kom je fris terug voor een nieuwe uitdaging. Hou het wel heel!
    Ik wens je een onvergetelijke tijd toe!

    Groetjes,
    André

  • 22 Mei 2008 - 21:13

    Leoni:

    Hi chicka!

    Eindelijk je site gevonden! Heerlijk om je verhalen te lezen, Cor en ik zitten er ook van te genieten.. balen van je knie, maar volgens mij geniet je nog steeds..
    Hier gaat alles prima, ik mail je binnenkort uitgebreid!
    keep the spirit!

    en ook de groetjes van Cor
    love!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Anne-Els

Actief sinds 01 Mei 2008
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 9368

Voorgaande reizen:

02 Mei 2008 - 29 Mei 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: